- Przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych udało się osiągnąć efekt w postaci kilkutysięcznej widowni w każdym dniu rozgrywek - podkreśla Waldemar Bojarun naczelnik Wydziału Promocji w UM. - Największy nacisk zaś położono na kampanię informacyjno-promocyjną na skutecznych w ostatnich latach portalach społecznościowych (facebook, nasza-klasa - red.) i poprzez informacje przesyłane za pomocą SMS-owej platformy komunikacji z mieszkańcami.
Czytaj także: Eurobasket 2011: Rusza druga faza grupowa, dzisiaj Polska zagra z Łotwą
Rozdawano też ulotki m.in. podczas wydarzeń kulturalnych na ulicy Mariackiej, reklamowano EuroBasket w autobusach komunikacji miejskiej, na billboardach przy ul. Armii Krajowej, na telebimach przy Chorzowskiej.
Przed Spodkiem cały czas można pograć w kosza, napić się piwa, zjeść coś ciepłego. Czynna jest też kasa (bilety na drugą fazę kosztują od 20 do 50 zł). Wewnątrz hali można otrzymać materiały dotyczące Katowic w funkcjonującej podczas ME informacji turystycznej.
Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?