Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Eurobasket 2011: Kilka tysięcy widzów ogląda codziennie mecze w Spodku

Tomasz Kuczyński
Arkadiusz Ławrywianiec
Koszykarki liczą, że również w drugiej fazie EuroBasketu kibice w Spodku będą je wspierać, tak jak do tej pory. Promocja mistrzostw, ze względu na ograniczone środki z PZKosz. pozostawia wiele do życzenia, jednak według przedstawicieli Urzędu Miasta w Katowicach nie jest tak źle.

- Przy stosunkowo niewielkich nakładach finansowych udało się osiągnąć efekt w postaci kilkutysięcznej widowni w każdym dniu rozgrywek - podkreśla Waldemar Bojarun naczelnik Wydziału Promocji w UM. - Największy nacisk zaś położono na kampanię informacyjno-promocyjną na skutecznych w ostatnich latach portalach społecznościowych (facebook, nasza-klasa - red.) i poprzez informacje przesyłane za pomocą SMS-owej platformy komunikacji z mieszkańcami.

Czytaj także: Eurobasket 2011: Rusza druga faza grupowa, dzisiaj Polska zagra z Łotwą

Rozdawano też ulotki m.in. podczas wydarzeń kulturalnych na ulicy Mariackiej, reklamowano EuroBasket w autobusach komunikacji miejskiej, na billboardach przy ul. Armii Krajowej, na telebimach przy Chorzowskiej.

Przed Spodkiem cały czas można pograć w kosza, napić się piwa, zjeść coś ciepłego. Czynna jest też kasa (bilety na drugą fazę kosztują od 20 do 50 zł). Wewnątrz hali można otrzymać materiały dotyczące Katowic w funkcjonującej podczas ME informacji turystycznej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Maksym Chłań: Awans przyjdzie jeśli będziemy skoncentrowani

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto