MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Złote Formaty: Najwyżej Katowice, ale bez pierwszego miejsca

Redakcja
Znamy już wyniki III edycji konkursu Złote Formaty, odbywającego się w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Spośród wszystkich naszych finałowych propozycji najbliżej I miejsca były Katowice.

Z sukcesami, ale zapewne również z lekkim niedosytem wraca Śląsk z prestiżowego Festiwalu Promocji Miast i Regionów, w ramach którego już po raz trzeci odbył się konkurs Złote Formaty. Żadnej z naszych finałowych propozycji nie udało się zająć pierwszego miejsca, najbliżej były Katowice w kategorii wydawnictwo promocyjne, za grę planszową "Twoje miasto Katowice", pokonane ostatecznie przez Łódź.

Gra planszowa "Twoje miasto Katowice"

Czytaj również: Śląsk powalczy o Złote Formaty. Szanse są duże!

W aż dwóch kategoriach walczyło swą kampanią "Śląskie. Pozytywna energia" województwo śląskie. Ostatecznie zajęło dwa III miejsca: w kategorii kampania outdoroowa (pokonane przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego z kampanią "Małopolska na Zawsze" i Urząd Miasta Lublin z kampanią  "Lublin - Nieziemski klimat") i w kategorii działalność promocyjna (ex aequo z Urzędem Miasta Gdańsk nominowanym za "Markę Gdańsk", wyprzedzone przez Urząd Miasta Lublin - "Marka Lublin" i Urząd Miasta Szczecin - "Floating Garden 2050").

Zobacz: Pełna lista laureatów III edycji konkursu Złote Formaty


Jeden z projektów graficznych jakie wykorzystano w kampanii województwa śląskiego

Trzecie miejsce przypadło również ostatecznie Bytomiowi w kategorii event, gdzie doceniona została XV edycja Międzynarodowowej Konferencji Tańca Współczesnego i Festiwalu Sztuki Tanecznej. Poza podium znalazł się Rybnik (startujący w kategorii działalność promocyjna, nominowany za promocję przebudowy kanalizacji sanitarnej), który jednak otrzymał nagrodę specjalną Związku Miast Polskich i katowicka kampania "Studiuj w Katowicach", startująca w kategorii kampania outdoorowa. Wyróżnienie specjalne w kategorii działalność promocyjna otrzymało natomiast Zabrze, jury doceniło je za konsekwentne budowanie wizerunku Miasta Turystyki Przemysłowej.

O promocji i wizerunku miast pisaliśmy w MM m.in:


MM Silesia poleca:

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na slaskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto